nedelja, 7. marec 2010

Paradižniki

Pozdrav vsem ljubiteljem paradižnikov ter ostale zelenjave in sadja. Letos si boste lahko v mojem dnevniku ogledali 100 različnih sort paradižnikov, ki bodo zrasle na moji njivici na obrobju krasa. Vsako leto gojim več sort paradižnikov vseh barv in okusov (lani 300 sort). Pogledali si bomo tudi več kot 20 sort paprik, veliko zanimive in manj zanimive zelenjave, buče itd.


(moj lanski produkt, seveda samo del)

6 komentarjev:

  1. To pa je lepo videt. Čestitke za odločitev. Vedno je zanimivo prebrat izkušnje drugih.
    Želim ti uspešno nadaljevanje.
    Doris

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, Doris. Upam, da bom tudi kakšne tvoje slikce videla. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čeprav ne prav redno, na blog fliknem kako slikico dogajanja v mojem ustvarjalnem kotičku, zelenem kotičku... ma ker je teh kotičkov dosti je blog kotiček dostikrat osamljen.

    OdgovoriIzbriši
  4. sadike paradižnika

    Pozdravljena Marjeta, zanima me, če lahko v primeru, da mi obstoječe sadike odmrejo, pri tebi kupim nove sadike paradižnikov? V rastlinjaku Botaničnega vrta v Tivoliju sem namreč že pred kakšnim mesecem kupila sadike različnih eksotičnih sort paradižnika (Black Eisberg, Black Ethiopian, Wisconsin, Alisa Craig,...), ki sem jih očitno predolgo pustila v lončkih, tako da ne vem, če se bodo prijele, ko jih bom posadila na gredo. So namreč že precej velike in v slabem stanju... Prvič tudi sadim paradižnike, poleg tega pa je vreme bolj slabo in deževno. Nameravam posaditi 6 različnih sort, za začetek. Hvala in lep pozdrav, Špela :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Živjo Marjeta,

    neverjeten sortiment paradižnikov imaš! Bi se dalo pri tebi kupiti kakšno sadiko? Sama imam namreč nekaj tujih eksotičnih sort, vendar so že v precej slabem stanju, ne vem, če se bodo prijele v gredi, ker sem jih predolgo pustila v lončkih...

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala, Špelca!
    Upam, da si dobila sporočilo, ki sem ti ga poslala.
    Drugače pa ne vzgajam sadik za prodajo, saj za kaj takega nimam pogojev. Gor spravim le sadike zase ter za nekaj sorodnikov in prijateljev. Poskusi kontaktirati uporabnico Katrinco na http://rastline.mojforum.si, ki ima še veliko sadik in sort na voljo.
    Vso srečo s paradižniki. Verjamem, da si bodo tvoji čisto lepo opomogli. Samo pazi na bolezni, ki lahko nastanejo zaradi tega deževnega vremena.

    OdgovoriIzbriši