sreda, 4. avgust 2010

Kumara Sachikaze



Kumara Sachikaze (cucumis sativus), ponovno hibrid, vendar me je premagal poseben izgled - enostavno sem jo morala imeti. Japonska sorta zraste v dolžino 25-40cm. Izgled je nekaj posebnega -temno zelena, tanka, pokrita s špičastimi izboklinami. Res lepa kumara. Naj vas "bodice" ne prestrašijo - mladih ni potrebno lupiti. Tudi okus in tekstura sta med boljšimi, semen je malo.



Imam samo 2 sadiki, ki rasteta na neprimernem mestu. Dovolj bo za nekaj kumaric in za seme. Me prav zanima, kakšna bo f2 generacija.

4 komentarji:

  1. Marjetka,če ni skrivnost,kje si nabavila seme tega zanimivega hibrida?
    Tvoji paradižniki(semena) rastejo izvrstno! Vinjole je celo "potegnil na solidnih 92dkg.

    LpRobert

    OdgovoriIzbriši
  2. Vinjole je tudi pri meni bil zelo velik in lep. Mogoče ga bom drugo leto ponovno gojila, čeprav sem rekla, da bi samo nove.
    Seme sem kupila pri KCB samen. Že tako so dragi, sedaj pa vidim, da so še malo dvignili.
    http://www.kcb-samen.ch/shop/product.php?products_id=306620
    PS: Oglasi se mi kaj na forumu.

    OdgovoriIzbriši